Napędy do bram garażowych
Napędy do bram garażowych Beninca
Napędy do bram garażowych pozwalają na szybkie i wygodne otwieranie oraz zamykanie garażu bez konieczności wychodzenia z samochodu.
Nowoczesne napędy Beninca są produkowane ponad 40 lat. Wysoka jakość wykonania gwarantuje bezawaryjną pracę przez wiele lat. Duża moc, mocna konstrukcja pozwala na zastosowanie w garażach indywidualnych i wielostanowiskowych. Elektroniczne układy czujnika amperometrycznego wykrywającego przeszkody oraz enkodera zapewniającego precyzję pracy siłownika gwarantują maksymalnie bezpieczeństwo. Brama po napotkaniu przeszkody zatrzymuje się i natychmiast się cofa.
Dla wygody napęd może automatycznie zamykać bramę po ustawionym czasie bez użycia pilota.
Na zestaw napędu JIM składa się: siłownik, centrala sterująca z wbudowanym odbiornikiem, nadajnik zdalnego sterowania 2-kanałowy z kodem zmiennym, energooszczędna lampa podświetlająca LED i szyna jezdna z paskiem. Dodatkowe wyposażenie napędu to: komplet fotokomórek, zasilacz awaryjny, zamek szyfrowy, sterownik do telefonu GSM.
Oferta Beninca zawiera napędy o specyfikacji dla różnych bram garażowych. Niezależnie czy wymagana jest duża intensywność pracy, szybkość otwierania, czy duża moc. Zastosowane zasilacze impulsowe i wbudowane oświetlenie LED pozwalają na niskie zużycie energii elektrycznej.
Standardowe szyny jezdne z paskiem pozwalają na cichą i płynną pracę bram. Opcjonalnie są dostępne także mocne szyny z łańcuchem.
Wśród licznych akcesoriów napędów występuje zestaw cięgien do garażowej bramy dwuskrzydłowej, który dodatkowo powiększa liczbę szerokich możliwościach jego zastosowań i tworzy bardzo uniwersalny zestaw.
Materiały do pobrania
Napędy do bram garażowych Hörmann
Profesjonalne napędy marki Hörmann stosowane są do bram segmentowych lub uchylnych.
Instalowane na posesjach prywatnych i garażach zbiorczych doskonale pracują przez wiele lat. Zamkniętą bramę dodatkowo zabezpiecza specjalna blokada antywłamaniowa podnosząc bezpieczeństwo.
W sytuacji wystąpienia zaniku napięcia bramę możemy szybko rozłączyć i otworzyć ręcznie.
Płynną i cichą pracę zapewnia elektroniczny układ regulacji mocy. Po napotkaniu przeszkody brama zatrzymuje się i natychmiast cofa się o kilkadziesiąt centymetrów. Dla wygody napęd może automatycznie zamykać bramę po ustawionym czasie bez użycia pilota. Napęd garażowy składa się: siłownik, centrala sterująca, nadajnik zdalnego sterowania (z kodem zmiennym), lampa podświetlająca oraz szyny jezdnej. Wyposażenie dodatkowe napędu to: przycisk sterowniczy, zamek kodowy, fotokomórki.
W ofercie Hörmann dostępne są modele napędów do bram garażowych ProMatic oraz SupraMatic E i SupraMatic P. Napędy dobieramy z uwagi na wielkość i ciężar bramy, a ich odpowiednia siła pozwala na szybkie otwieranie nawet do 25 cm/s. Automatyka i jej elektronika jest udoskonalana od wielu lat z wykorzystaniem najnowszych technologi. Obecnie jest to już czwarta generacja napędów w których zastosowano np. jasne energooszczędne oświetlenie LED czy odbiorniki Bluetooth pozwalające na sterowanie smartfonem z aplikacją BlueSecur, oprócz standardowo używanych pilotów w systemie 868 MHz BiSecur. Oświetlenie można także włączać i wyłączać niezależnie zdalnie, oprócz automatycznego załączania w czasie ruchu bramy. Napędy charakteryzują się bardzo niskim zużyciem energii, w fazie czuwania Standby poniżej 1 W. W zestawach stosowane są szyny prowadzące z paskiem wzmacnianym kewlarem co zapewnia cichą i długą bezawaryjną pracę.
Galeria
Materiały do pobrania
Napędy do bram garażowych Wiśniowski
Bramy otwierane automatycznie - postaw na wygodę!
Chcesz wygodniej i szybko przez cały rok obsługiwać bramę garażową? Wybierz napęd marki Wiśniowski. Oferujemy napędy do bram uchylnych i segmentowych.
Funkcja łagodnego startu i zatrzymania w którą są wyposażone napędy, w bramach segmentowych oznacza, że automat łagodnie rozpoczyna pracę i łagodnie się zatrzymuje. W praktyce oznacza to płynną i cichą pracę bramy, sprawne otwieranie i zamykanie bez niepotrzebnych szarpnięć.
Bezpieczne użytkowanie zapewnia układ regulacji mocy pracy, który daje możliwość ustawienia optymalnej siły, potrzebnej do uruchomienia bramy. W sytuacji natrafienia bramy na opór podczas zamykania, automat natychmiast zatrzymuje się, częściowo cofa lub wraca do pozycji całkowitego otwarcia.
Dzięki programowalnej funkcji automatycznego zamknięcia, brama może samoczynnie się zamknąć po ustawionym czasie bez konieczności ingerencji użytkownika i użycia pilota.
W ofercie automatycznych bram garażowych Wiśniowski dostępne są napędy MOTO i METRO, które powstały w wyniku współpracy z światowym producentem automatyki firmą Somfy.
W skład zestawu napędu MOTO wchodzą:
- głowica napędu ze zintegrowaną centralą sterującą
- wbudowana energooszczędna lampa sygnalizacyjna LED
- dwa dwukanałowe nadajniki zdalnego sterowania z kodem zmiennym PULSAR RTS
- szyna jezdna z łańcuchem
W skład zestawu napędu METRO wchodzą:
- głowica napędu ze zintegrowaną centralą sterującą
- wbudowana energooszczędna lampa sygnalizacyjna LED
- dwa czterokanałowe nadajniki zdalnego sterowania z kodem zmiennym PULSAR io
- szyna jezdna z łańcuchem
Napęd METRO w odróżnieniu od modelu MOTO, który występuje w wersji z wbudowaną drogą radiową RTS, dostępny jest w wariancie METRO SMART io. Jest to rozwiązanie obsługujące nadajniki io i fabrycznie przygotowane do współpracy ze sterownikiem smartCONNECTED Box. Napęd jest więc przystosowany do pracy w technologi komunikacji dwukierunkowej io, zapewniającej informację zwrotną o statusie bramy. Daje to możliwość sterowania za pomocą aplikacji mobilnej.
Natomiast zastosowany w nim zasilacz elektroniczny zmniejsza wagę urządzenia oraz pobór mocy w stanie czuwania (standby).
Opcjonalnie do napędów można zamówić szyny jezdne z paskiem. Konstrukcja ta pozwala na cichszą pracę napędu. Jest to niewątpliwą zaletą jeżeli garaż mamy w jednej bryle z budynkiem mieszkalnym i chcemy ograniczyć poziom hałasu, aby nie przeszkadzać domownikom.
Nadajniki (piloty) dwukanałowe pozwalają, aby jednym nadajnikiem można było otworzyć dwie bramy, np. bramę wjazdową i garażową.
Nadajniki czterokanałowe pozwalają natomiast na otwarcie nawet czterech bram, albo sterowanie innymi urządzeniami które pracują na tej samej drodze radiowej.
Wyposażenie dodatkowe mogą stanowić: akumulator awaryjnego zasilania (pozwala na pracę napędu w przypadku braku zasilania głównego), dodatkowy odbiornik radiowy (możliwość zaprogramowania większej ilości nadajników), rozblokowanie automatu z zewnątrz (dodatkowy zamek), mechaniczna blokada wózka jezdnego, komplet fotokomórek, zamek szyfrowy, nadajnik naścienny, system sterowania GSM.
Automat można stosować do garaży z dodatkowym wejściem lub bez. W drugim przypadku w razie braku prądu, bramę można otworzyć przez rozblokowanie automatu specjalną dźwignią, z zewnątrz za pomocą dodatkowego zamka montowanego na poszyciu bramy lub stosując akumulator awaryjny.
Urządzenie może współpracować z fotokomórkami, które stanowią dodatkowe zabezpieczenie przed niekontrolowanym ruchem skrzydła bramy, gdy tylko w świetle wjazdu pojawi się przeszkoda.